نوشته‌های یه نفر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت نوشته‌های یه نفر


سپاهان درب
دیدار رئیس ائتلاف معارضه سوریه با جابری انصاری
دلیل گریه شجاعی پس ازباخت به مکابی اسراییل
نمایندگان 9 کشور وارد تهران شدند

محافظت اطلاعات نرم افزار واتس اپ whatsapp

آیا تا به حال گوشی خود را به دوستان یا خانواده خود برای استفاده از پیام کوتاه یا چیز های دیگه قرض داده اید ؟ آنها در نهایت ممکن است در جاهای مختلف گوشی و پیام های شما سرک بکشند . بنده شخصا  با دوستانم مکالمات طولانی و حجیم نرم افزار واتس آپ whatsapp دارم که نمیخواهم توسط دیگران مشاهده گردد . نه فقط به خاطر محتوای مطالب بلکه به خاطر شخصی بودن مکالمه هایی که انجام شده است و می بایست بین طرفین بماند ! اگر شما با این مسئله مشکل دارید یا اینکه نمیخواهید برای شما اتفاق بیوفتد ، چند  نرم افزار آندروید موجود است که به شما کمک میکند واتس اپ خود را در برابر دیگران محافظت کنید .


محافظت اطلاعات نرم افزار واتس اپ

در میان این برنامه ، اولین نرم افزار بلاک چت و مسنجر Messenger and Chat Block نام دارد و به شما اجازه میدهد که یک پین کد 4 رقمی برای مسدود کردن واتس آپ تنظیم کنید . اگر در ظاهر و طراحی این برنامه تبلیغات ریز زیادی وجود دارد اما این نرم افزار بسیار کاربردی بوده و از دسترسی پیدا کردن دیگران به عکس ها ، ویدئو ها و مکالمات پیامی شما بدون داشتن رمز جلوگیری میکند .

پنهان کردن نرم افزار واتس اپ

به جز نرم افزار واتس اپ ، شما میتوانید برای محافظت کردن از سرویس های نظیر بی بی ام  BBM ، ویچت  WeChat ، لاین LINE ،   وایبر Viber  ، فیسبوک Facebook   ، اس ام اس و پیام ها ، تویتر Twitter   و غیره از این برنامه استفاده نمایید .

برنامه دیگر که شما کمک میکند که واتس آپ را شخصی نگه دارید ، نرم افزار اپ لاک AppLock   است . ظاهر و رابط کاربری این برنامه زیبا تر بوده  و تبلیغاتی هم در کار نیست که باعث میشود برای کاربران بیشتر جذاب باشد . مانند برنامه قبلی ، میتوان برای دیگر نرم افزار ها از آن استفاده کرد و تنظیم کردن و کار کردن با آن آسان می باشد .

مخفی کردن نرم افزار واتس اپ

البته گزینه های دیگری نیز روی میز هست : اگر شما از آخرین ورژن مد CyanogenMod روی گوشی خود استفاده میکنید ، میتوانید بدون نیاز به برنامه دیگری از پوشه ها و برنامه های خود محافظت کنید . حال اگر شما اهل استفاده از رام های غیر رسمی نیستید میتوانید از سرویس های یک برنامه کوچک کاربردی به نام Smart HideCalculator استفاده کنید ، که در واقع یک ماشین حساب تمام عیار است اما هنگامی که شما یک کلمه عبور از پیش تعیین شده در آن وارد کنید ، میتوانید به فایل های رسانه ای و مدارک مخفی خود دست یابید . همچنین اگر گوشی شما روت شده باشد میتوانید نرم افزار های خود را مخفی یا آشکار نمایید .

در پست های قبلی سایت تک 24 ، آموزش پنهان کردن عکس و ویدئو ها در گالری آندروید را برای شما بیان نموده ایم . شما میتوانید از روش گفته شده برای پنهان کردن عکس ها و ویدئو هایی که در برنامه واتس اپ به اشتراک میگذارید استفاده کنید .

 

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/