نوشته‌های یه نفر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت نوشته‌های یه نفر


سپاهان درب
دیدار رئیس ائتلاف معارضه سوریه با جابری انصاری
دلیل گریه شجاعی پس ازباخت به مکابی اسراییل
نمایندگان 9 کشور وارد تهران شدند

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

«قدری جمیل» دبیرکل حزب اراده مردم و رئیس ائتلاف معارضه سوریه (مجموعه مسکو)، با معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد ایران در روند آستانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دلیل بغض مهاجم ایرانی پانیونیوس پس از حذف تیمش از لیگ اروپا انتظار هواداران از این ستاره ایرانی بود.

نمایندگانی از 9 کشور از آغازین ساعات روز پنجشنبه به منظور شرکت در آیین تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری وارد تهران شدند.

سوابق تحصیلی در کنکور ۹۶ تأثیر مثبت دارد و ۲۵ درصد سهم آن مربوط به نمرات دیپلم و ۵ درصد مربوط به نمرات دوره پیش دانشگاهی است.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: تیم تروریستی ضد انقلاب که با هدف خرابکاری و اقدامات تروریستی قصد ورود به کشور را داشتند، توسط رزمندگان نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی آذربایجان غربی منهدم شد.

برخی گیاهان می توانند برای پوست و موی ما کاربردهای فراوانی داشته باشند پیشنهاد می کنیم برخی از آن ها را درمنزل بکارید این گیاهان می توانند در زمینه سوختگی، گزش حشرات و خارش، بهبود زخم و رفع آکنه مفید باشند آویشن ،برگ بو،بابونه ، گشنیز ،گل حنا و گل همیشه بهار از این گیاهان به شمار می روند.

انفجار مهیب معدن دیزین کلا از توابع لاویج شهرستان نور تاکنون دو کشته و زخمی بر جای گذاشت.

48 کودک روسی که همراه خانواده های خود در موصل عراق تحت تسلط داعش زندگی می کردند، پس از آزادی این منطقه و شکست تروریست ها به روسیه منتقل می شوند.

دانشمندان ماده ترکیبی سبکی را برای ذخیره‌سازی برق تولید کرده‌اند که در ساخت ابزارهای الکترونیکی انعطاف‌پذیر، وسایط نقلیه برقی و در حوزه هوافضا کارآمد خواهد بود.

مراسم تنفیذ حکم دومین دوره ریاست جمهوری حسن روحانی صبح امروز در حالی برگزار شد که رسانه های داخلی و خارجی با توجه به اهمیت آن به صورت زنده اقدام به پخش و بازتاب نکات مهم آن کردند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/