نوشته‌های یه نفر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت نوشته‌های یه نفر


سپاهان درب
دیدار رئیس ائتلاف معارضه سوریه با جابری انصاری
دلیل گریه شجاعی پس ازباخت به مکابی اسراییل
نمایندگان 9 کشور وارد تهران شدند

افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل

چه چیزی بدتر از یک گوشی از کار افتاده است ؟ گوشی که زمان زیادی طول میکشد تا شارژ شود ! این موضوع ممکن است تا حالا برای شما اتفاق افتاده باشد : شما عجله دارید و میخواهید از خانه خارج شوید ناگهان متوجه میشوید که گوشی شما فقط 5 درصد شارژ دارد ! در این مطلب سعی میکنیم نکاتی برای افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل بیان کنیم .

افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل

 

دو شاخه و شارژر مناسب

اولین کاراین است که با شارژری که همراه گوشی قرار داده شده است ، گوشی را با استفاده از پریز برق دیواری شارژ نمایید . اگر شما عجله دارید از زدن گوشی و شارژ کردن آن توسط رایانه یا لپتاپ خود داری کنید چرا که سرعت شارژ شدن گوشی شما را پایین می آورند . این قضیه برای شارژرهای بیسیم Qi  نیز صادق است و سرعت شارژ شدن گوشی را پایین می آورد .

 

گوشی را به حالت هواپیما Airplane Mode ببرید !

برای افزایش سرعت شارژ شدن بهتر است گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید تا آنتن دهی خاموش شود. راه های زیادی برای اینکار وجود دارد . در اکثر گوشی های آندرویدی کافیست دکمه خاموش روشن را نگه دارید و هنگامی که منو ظاهر شد گزینه airplane mode را انتخاب کنید . حالت پرواز تمام امواج بیسیم رایویی را در گوشی غیر فعال میکند و شما هیچ گونه تماس ، پیام و دسترسی به اینترنت نخواهید داشت ، اما هنگامی که بدانید شارژ گوشی شما چند ساعت بیشتر دوام آورده و گوشی شما روشن خواهد ماند ارزشش را دارد .

 

افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل
برای سریعتر شارژ شدن گوشی حالت پرواز را فعال کنید

 

گوشی را خاموش کنید

اگر شما واقعا به گوشی خود در آن لحظه احتیاجی ندارید گوشی را به طور کامل خاموش کنید . مطمئنا با این کار زنگ هشدار یا اعلان ها کار نخواهد کرد و در کل باعث زودتر شارژ شدن میشود .

 

امکانات غیر ضروری را خاموش کنید

بررسی کنید که آیا امکانات غیر ضروری مانند بلوثوث ، وای فای ، جی پی اس ، ان اف سی و …. روشن است یا خیر .  تمام برنامه های خود را ببندید و از آپدیت شدن خودکار نرم افزار ها از فروشگاههای مانند گوگل پلی جلوگیری کنید . همچنین عملیات پشتیبان گیری خود کار را غیر فعال کنید . این نکات در ظاهر کوچک اما طلایی به شما در موقعی که در عجله هستید کمک میکند . بعلاوه اینکه تمام امکاناتی که غیر فعال میکنید پس از شارژ کردن به راحتی قابل برگشت خواهد بود پس نگران نباشید .

 

افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل
امکاناتی که استفاده ای ندارید را غیر فعال کنید .

 

دست نزدید !

اگر شما نیاز دارید گوشی خود را روشن نگه دارید و حتی نمیخواهید آن را در حالت پرواز قرار دهید چرا که تماس یا پیام مهمی دارید که میبایست دریافت کنید و پاسخ دهید ،  سعی نکنید هر 30 ثانیه یک بار گوشی خود را چک کنید چرا ؟ چونکه صفحه نمایش بزرگترین مصرف کننده شارژ گوشی می باشد .

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/