نوشته‌های یه نفر

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت نوشته‌های یه نفر


سپاهان درب
دیدار رئیس ائتلاف معارضه سوریه با جابری انصاری
دلیل گریه شجاعی پس ازباخت به مکابی اسراییل
نمایندگان 9 کشور وارد تهران شدند

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

این پیمانه موضوعاتی همچون خودروها همچنان بی‌کیفیت‌اند، آمار بیکاران ترکیه بیش از 3.6 میلیون نفر، ایران همچنان سومین تولیدکننده گاز و چهارمین تولیدکننده نفت، افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو به نفع چه کسانی تمام شد، با واردات پنبه چقدر ارز از کشور خارج شد، سبقت سوزوکی و تویوتا در بازار خودرو اروپا و تعدیل نیرو در دومین بانک بزرگ آمریکا را در بر دارد.

با بالا گرفتن گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییر در کابینه دولت دوم حسن روحانی، تابناک تصمیم دارد نظر کاربران را هم در این خصوص جویا شود. به نظر شما، چهار وزیر ضعیف و ناکارآمد دولت حسن روحانی که در کابینه دولت دوازدهم باید جانشین جدیدی داشته باشند چه کسانی هستند؟

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تغییر فرمانده حفاظت مجلس خبر داد و تاکید کرد که جلسات این کمیسیون برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی مجلس و به دنبال آن تصویب طرح جامع امنیتی ادامه خواهد داشت.

فرصت کوتاهی از عمر دولت یازدهم باقی نمانده و به زودی حسن روحانی، باید کابینه جدید خود را برای چهار سال دوم ریاست‌جمهوری‌اش معرفی کند. از همین روی، این روزها گمانه‌زنی‌های فراوانی در خصوص ترکیب کابینه دولت دوازدهم درگرفته است. آنچه مسلم است اینکه بنا به اذعان نزدیکان رئیس‌جمهور، تغییر در ترکیب کابینه قطعی است و برخی چهره‌ها از کابینه حسن روحانی حذف و برخی چهره‌های جدید به کابینه اضافه خواهند شد.

جشن خیریه مهر لیلا، شامگاه دوشنبه به همت لیلا بلوکات، بازیگر سینما و با حضور جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و مددجویان در مرکز همایش های رایزن برگزار شد.

مدیرکل امور مرزى وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهرى توسط گارد مرزبانى عربستان را تایید کرد و به ارائه جزئیات آن پرداخت.

داماد سرکرده گروهک تروریستی داعش در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر اصلی تروریست ها به هلاکت رسیده است.

مهران مدیری صبح امروز دیدار صمیمانه‌ای با دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور داشت.

مدت ها است که قرار است میدان امام خمینی شکل و شمایل تازه ای به خود گیرد اما تنها نتیجه ملموس این ساماندهی، گود بزرگی در حاشیه این میدان است.

این پیمانه موضوعاتی همچون ادامه ریزش شاخص کل بورس و قیمت جهانی طلا، کاهش قیمت نفت، جهش دلار در مرز ۳ هزار و ۷۴۵ تومان، افزایش بهای مرغ در آستانه عید فطر، وضعیت شیر خشک‌های دپو شده، مأموریت جهانگیری به سیف و طیب‌نیا، قطر در صورت ادامه تحریم‌ها نیازهایش را از ایران تأمین می‌کند و گسترش فعالیت فولکس‌ واگن در روسیه را در بر دارد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/